Басқару реті
Басқару реті
Мектептің ең жоғарғы басқару органы - мектептің педагогикалық кеңесі болып табылады.
Мектептің педагогикалық кеңесі мектептің білім беру үрдісін басқарады.
Педагогикалық кеңес мектеп мұғалімдерінен құрылады.
Мектептің педагогикалық кеңесінің құзыреті:
оқу жоспарларын, бағдарламаларын, оқулықтарын, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың технологиялары мен әдістерін, сондай-ақ оларды іске асыру жолдарын талқылау және бекіту; Мектептің жұмыс кестесін бекіту; оқушыларды ауыстыру, бітіру, оқудан шығару мәселелерін шешу; жекелеген бағыттар бойынша мектеп қызметін және оқу жылының қорытындысын талдау, Мектептің даму болашағын айқындау; Мектептің педагогикалық ұжымының біліктілігін арттыру жұмыстарын ұйымдастыру; мектептің еңбек ұжымы мүшелерін ынталандырудың әртүрлі түрлеріне ұсыну. Мектеп директоры педагогикалық кеңесті басқарады.
Мектеп директорының құзыреті:
барлық жағдайларда Мектептің өкілдігі; мүліктік және материалдық ресурстарға билік ету; Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің баптарына сәйкес барлық қызметкерлерді жұмысқа қабылдау және жұмыстан босату;
сабақ кестелері мен жұмыс кестелерін бекіту; Мектептің барлық қызметкерлері мен оқушылары үшін міндетті бұйрықтар, өкімдер мен нұсқаулар шығару; оқу жүктемесін бөлу (оқытушылар құрамымен бірге), бірыңғай тарифтік шкала негізінде еңбекақы мөлшерлемелерін бөлу және аттестаттау комиссиясының шешімі; оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларымен бірлесіп, мұғалімдердің қызметін, оның ішінде сабақтарға, оқу сабақтарының барлық басқа түрлеріне, тәрбие іс-шараларына қатысу арқылы бақылауды жүзеге асыру; пәндер бойынша әдістемелік бірлестіктердің төрағаларын, педагогикалық кеңес хатшысын тағайындау; Мектептің ағымдағы қызметінің басқа да мәселелерін шешу.
Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесі мектептің ғылыми, тәжірибелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарына басшылық жасайды.
Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесінің құрамына директор, директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары және әдістемелік бірлестік жетекшілері кіреді.
Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесінің құзыреті:
оқу жоспарларын талқылау және бекіту;
оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру және үйлестіру;
мектептің педагогикалық ұжымын әдістемелік зерттеу; ғылыми, эксперименттік жұмыстарды жүргізу;
оқу үдерісінің диагностикасы;
Мектеп пен жоғары оқу орындарының, шығармашылық одақтардың, мемлекеттік, қоғамдық және басқа ұйымдардың ынтымақтастығын ұйымдастыру.
Мектеп кеңесі құрамына мектеп директоры, мектеп қызметкерлерінің өкілдері, ата-аналар өкілдері және 8-11 сынып оқушылары кіреді. Мектеп қызметкерлерінің жалпы жиналысында мектеп қызметкерлерінің арасынан мектеп кеңесінің мүшелігіне кандидаттар таңдалады. Родителям үміткерлер сынып ата-аналар жиналысында таңдалады. Оқушылар арасынан үміткерлер сынып жиналысында немесе 8-11 сынып оқушыларының жалпы жиналысында таңдалады.
Мектеп кеңесінің өкілеттігі:
Мектептің қызметі мен дамуын қамтамасыз ету үшін бюджеттен тыс қаражаттарды тартуға жәрдемдеседі; Мектептің педагогикалық және басқа қызметкерлерінің еңбек жағдайларын ұйымдастыруға және жақсартуға ықпал етеді; Мектеп Кеңесінің құзыретіне жататын мектептің жергілікті актілерін бекітеді; жарыстар, конкурстар және басқа да жаппай сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға ықпал етеді; Мектептің материалдық-техникалық базасын жақсартуға, оның үй-жайлары мен аумағын абаттандыруға ықпал етеді; директордың құзыретіне кірмейтін Мектеп өмірінің басқа да маңызды мәселелері бойынша шешімдер қабылдайды;